ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Farrés crida a donar material i que estudiants ajudin a l'hospital de campanya
- Farrés crida a donar material i que estudiants ajudin a l'hospital de campanya
Publicat el 29 de març de 2020 a les 17:41
Actualitzat el 29 de març de 2020 a les 23:39
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha fet una crida a ajudar en tot allò que es pugui per poder fer possible el bon funcionament de l'hospital de campanya que s'està muntant a Sabadell per fer front al coronavirus. Concretament, s'ubicarà a la Pista Coberta d’Atletisme.
La consellera de Salut, Alba Vergés, ha explicat aquest migdia en roda de premsa que es dirà Hospital Temporal Vallès Salut, tindrà 250 places i donarà cobertura a tota la comarca. Sobretot, servirà per descongestionar el Parc Taulí.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/24/directe-coronavirus-sabadell-4/
En una roda de premsa extraordinària des del saló de plens i retransmesa en streaming perquè la premsa la pogués seguir sense desplaçar-se a l'Ajuntament, Farrés ha apuntat que calen mans i material. "Ens fan falta moltes coses: aquelles consultes privades, destintes i àmbits sanitaris, si tenen mascaretes i guants ens les facin arribar a l'hospital de campanya", ha expressat.
La instrucció és fer-les arribar a la Policia Municipal, a través de la seva seu a Can Marcet. D'altra banda, Farrés també ha demanat tant a sanitaris que recentment s'han jubilat com a als estudiants dels darrers cursos de Medicina i Infermeria que ajudin: "Faig una crida al personal sanitari que està en darrers cursos de infermeria o medicina, segurament intentarem les seves mans per ajudar aquest hospital de campanya a ajudar", ha conclòs. En aquest cas, tots els interessats s'han de posar en contacte amb la filial vallesana de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques (vallesocci@academia.cat).
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions