ARA A PORTADA
-
La natalitat toca fons: la xifra de naixements més baixa en els últims 50 anys a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Passar per l'altar torna a ser moda a Sabadell: "Ara són autèntics esdeveniments socials!" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
L'èxit del primer cat cafè de Sabadell en mig any: “40 gats han pogut trobar una nova família” Marta Ordóñez
-
L'exèrcit ubicarà una carpa al Centre de Sabadell

- Coronavirus a Londres, una ciutat confinada a mig gas
Publicat el 01 d’abril de 2020 a les 19:46
Actualitzat el 02 d’abril de 2020 a les 10:28
L'exèrcit ocuparà un espai del centre de Sabadell per ubicar-hi una carpa operativa. L'objectiu és poder accedir i disposar de l'espai necessari per desinfectar una residència de gent gran.
Concretament, es tracta de la residència ubicada al carrer de Sant Joan amb el carrer de la Creueta. Es necessita espai, motiu pel qual s'ubicarà una carpa que ocuparà un espai proper al carrer de Sant Joan, si bé inicialment l'Ajuntament havia informat que calia tallar el carrer sencer per ubicar-hi la infraestructura.
Per això, ha calgut tallar el trànsit del carrer de Sant Joan per poder aixecar la infraestructura. Això ha comportat canvis com ara talls de línies de bus, que s'han pogut aixecar en comprovar que es podrien reubicar.
https://twitter.com/TUS_Sabadell/status/1245402029226430465
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Notícies recomenades
-
Sabadell Dies d'estabilitat a Sabadell durant els pròxims dies, amb l'arribada d'algun ruixat intens
-
Sabadell Denuncien actes vandàlics al pàrquing del pavelló Nord de Sabadell
-
Sabadell Nova normativa per als patinets elèctrics: què hauran de tenir a partir del gener de 2026?
-
Sabadell Retards que poden superar els 45 minuts a l'R4 per les obres a la línia
-
Sabadell El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu"
-
Sabadell Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!"