ARA A PORTADA
El Mago Pop allarga la temporada a Barcelona per reubicar tots els espectadors amb entrada cancel·lada

- Coronavirus a Londres, una ciutat confinada a mig gas
Publicat el 01 d’abril de 2020 a les 13:28
Actualitzat el 01 d’abril de 2020 a les 14:19
El badienc Antonio Díaz, el Mago Pop, ha decidit allargar la seva estada a Barcelona i posposar la temporada a un teatre de Broadway a Nova York a causa del coronavirus. El fet de no poder acabar amb normalitat la temporada a la capital catalana l'ha decidit a seguir-hi després de l'estiu uns mesos més en comptes de marxar als Estats Units.
És l'artista que ha venut més entrades anticipades de tot l'Estat i ara mateix hi ha prop de mig centenar de treballadors trucant una per una a totes les persones que tenien entrades per a aquestes setmanes i que el confinament els ha impedit veure l'espectacle de màgia al Teatre Victòria del Paral·lel barceloní.
De moment ja s'han canviat unes 50.000 entrades i cada setmana se n'han de canviar unes 10.000 més per "buscar la millor data possible i la més realista", com ha dit el mag a TV3. També ha explicat que el confinament li serveix per imaginar i crear nous trucs de màgia.
Notícies recomenades
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa
-
Sabadell Sabadell fa les maletes: les destinacions estrella a les agències aquest agost (més enllà del Japó)
-
Sabadell L’ADF planta cara a una "intensa" campanya: "Quan la ciutat es buida, els avisos cauen en picat"
-
Sabadell La temporada de piscines municipals de Sabadell arriba a la recta final: quan tanquen definitivament?
-
Sabadell FOTOS | El dimarts a la fresca de Campoamor: "menjar per a un regiment" i "cura contra la soledat no volguda"