ARA A PORTADA
El Taulí comença a derivar pacients sense coronavirus a l'hotel Verdi

- Coronavirus a Londres, una ciutat confinada a mig gas

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 01 d’abril de 2020 a les 14:10
Actualitzat el 01 d’abril de 2020 a les 14:44
El Parc Taulí ha començat a derivar pacients sense coronavirus a l'hotel Verdi. En concret, al llarg de les darreres 24 hores s'hi han traslladat 16 persones sense la Covid-19.
Aquests pacients se sumen als 35 més que sí que tenen aquesta malaltia i des d'aquest dimecres estan a l'hotel. La idea de la corporació sanitària és traslladar-hi pacients amb símptomes lleus o que estiguin a punt de rebre l'alta mèdica. En total, el Parc Taulí ja atén 115 persones en aquest establiment de l'Eix Macià.
Segons les últimes dades d'aquest dimecres, ara mateix entre el Taulí i el Verdi, la corporació local atén un total de 589 pacients per coronavirus. D'aquests, 499 estan a planta, 55 a l'UCI i 35 a l'establiment hoteler.
El nombre d'altes segueix creixent, ja en són 191 en total, 37 més respecte el dia anterior. Pel què fa a defuncions, aquest dimecres se n'han registrat 16 més, el major creixement en un dia fins ara, arribant a la xifra absoluta de 144 morts.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/22/casos-coronavirus-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa