ARA A PORTADA
Els aliments del Rebost Solidari se substituiran per targetes moneder
- Dissabte de bonança
Publicat el
03 d’abril de 2020 a
les 19:44
L'Ajuntament de Sabadell i el Rebost Solidari estan treballant perquè els repartiments d'aliments previstos de cara a la setmana que ve siguin substituïts per targetes moneder, que seran lliurades a les famílies perquè puguin comprar aliments. Aquestes targetes tindran validesa fins a mitjan mes de maig, carregades amb l'import corresponent a aquest període, per seguir garantint l'alimentació de les famílies en situació de vulnerabilitat mentre duri el confinament i el període d'alarma pel coronavirus.
El repartiment d’aliments ha estat una de les qüestions tractades avui al Comitè d’Emergències Municipal que diàriament repassa l’estat de la ciutat en relació amb el coronavirus i pren les mesures adients.
Els lliuraments de l'anterior quinzena es van fer en tres punts cardinals (Fira Sabadell, Escola Pau Casals i Escola Amadeu Vives), amb el suport de la Creu Roja, ja que gran part del voluntariat de les entitats del Rebost és d'edat avançada i, per tant, població de risc. Amb el nou sistema de les targetes moneder es vol garantir l'alimentació d'aquestes famílies alhora que es redueixen al mínim els desplaçaments, concentració i contactes entre persones.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La il·lusió mundialista omple els bars de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La paella popular omple de germanor la festa major de Can Rull
-
Sabadell
Un experiment veïnal per reverdir la ciutat aposta per la gestió comunitària del verd urbà
-
Sabadell
Cremen 600 m² de matolls al Torrent del Capellà
-
Sabadell
Una petita explosió en un bar del carrer d’Aribau deixa un ferit lleu a Espronceda
-
Sabadell
Nit marcada pels incendis a Sabadell: sis focs mobilitzen els Bombers en poques hores