ARA A PORTADA
Més de 1.200 denúncies per saltar-se l'estat d'alarma

- Ricard Ustrell, Oriol Cruz o el Gran Germán felicitaran l'aniversari als menuts confinats de Sabadell
Publicat el 14 d’abril de 2020 a les 16:21
Actualitzat el 14 d’abril de 2020 a les 18:14
La Policia Municipal de Sabadell ha interposat més de 1.200 denúncies a ciutadans que s'han saltat el confinament durant el període de l'estat d'alarma. Des del diumenge 15 de març i fins aquest dilluns, el cos ha interposat un total de 1.217 denúncies per desobediència als agents o per no respectar les restriccions de l’estat d’alarma.
En un comunicat, l’Ajuntament recorda la necessitat que tothom respecti les mesures decretades i fa una crida perquè la ciutadania resti a casa seva. Aquest dimarts, precisament, s'han aixecat les mesures més restrictives pel que fa a la mobilitat, decisió presa des del govern espanyol, que és qui ha assumit plenes competències a tot el territori estatal.
Per tal de minimitzar l'exposició dels treballadors que han hagut de tornar a la feina aquest dimarts, s'han repartit mascaretes en els principals nodes de mobilitat pública de la ciutat.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional