ARA A PORTADA
VÍDEO: Operatiu per repartir mascaretes arreu de Sabadell
- Persecució a Sabadell: roba un cotxe i fuig de la policia saltant-se els semàfors
Publicat el
14 d’abril de 2020 a
les 09:01
Actualitzat el
14 d’abril de 2020 a les
11:58
Des de primera hora del matí, voluntaris de Creu Roja i Protecció Civil reparteixen mascaretes a les principals estacions de transport públic de Sabadell. Concretament, des de les 6.30 h se n'estan donant a les estacions de tren de Parc del Nord, Sabadell Nord, Nord, Plaça Creu Alta, Sabadell Centre, Plaça Major, Can Feu-Gràcia i Sabadell Sud, i a l'estació d'autobusos.
https://twitter.com/CreuRojaSBD/status/1249929666116411392
La directora de Protecció Civil, Isabel Ferrer, ha avisat aquest dilluns que es repartiran mascaretes "exclusivament" a les persones que hagin d'anar a treballar i no puguin agafar un transport alternatiu al metro, tren o bus. Ferrer ha qualificat "d'improvisació" la gestió que el govern espanyol ha fet del repartiment de mascaretes, ja que assegura que no han rebut instruccions de com s'havia de dur a terme.
"Tothom no tindrà mascareta, només aquelles persones que no tinguin altre remei que agafar el transport públic", ha dit en roda de premsa aquest dilluns la directora de Protecció Civil, Isabel Ferrer. Amb algunes poblacions per concretar, el Govern ha establert un centenar de punts de repartiment que ha estudiat com a llocs de confluència alta, com intercanviadors del metro.
Equips d'entre quatre i sis voluntaris repartiran a partir de quarts de set del matí una mascareta per persona a qui hagi validat el bitllet en entrar al transport públic en qüestió. Si l'1,7 milions d'unitats no s'han acabat de repartir durant el matí de dimarts, es continuaran repartint durant el matí de dimecres, i fins a acabar existències.
Els voluntaris estaran acompanyats de cossos policials, siguin locals o Mossos d'Esquadra. Per establir els punts estratègics de repartiment s'han valorat confluències de línies o intercanviadors que poden tenir més moviment de gent.
El Departament d'Interior ha establert que es distribueixin a ciutats de més de 30.000 habitants: Figueres, Blanes, Girona, Tarragona, El Vendrell, Reus, Cambrils, Tortosa, Manresa, Badalona, Barberà del Vallès, Barcelona, Castelldefels, Cornellà de Llobregat, Gavà, Granollers, Cerdanyola del Vallès, Igualada, L'Hospitalet de Llobregat, Mollet del Vallès, Mataró, Montcada i Reixac, Rubí, El Prat de Llobregat, Sabadell, Sant Boi de Llobregat, Sant Adrià del Besòs, Sant Cugat del Vallès, Sant Feliu, Sant Joan Despí, Santa Coloma de Gramenet, Terrassa, Vic, Lleida, Vilanova i la Geltrú i Vilafranca del Penedès.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu