ARA A PORTADA
VÍDEO: 'Escriurem', de Miki Núñez, cantada per una vintena d'artistes per combatre la Covid-19
- Els nens podran sortir finalment diumenge durant una hora
Publicat el 21 d’abril de 2020 a les 12:45
Actualitzat el 21 d’abril de 2020 a les 15:23
El cantant Miki Núñez torna a brillar amb personalitat pròpia i ha reconvertit tot un himne com ho és Escriurem en una eina per recaptar fons per combatre el coronavirus. El de Terrassa ho fa rodejat de cantants d'arreu del país que s'han sumat a la iniciativa solidària.
En el vídeo que s'ha difós aquesta passada mitjanit canten amb ell Blaumut, Suu, La Pegatina, Doctor Prats, Lildami, Natalia Lacunza, Els Amics de les Arts, Alba Reche, Judit Neddermann, Sey Sisters, Buhos, Sara Roy, Maren, Bely Basarte, i Cesk Freixas.
La iniciativa, que forma part del projecte #Joemcorono, porta el segell de Carlos Manzanares, Altafonte, Música Global i Universal Music Spain, i Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
El caganer del Llaminer ja viatja arreu del món
-
Sabadell
FOTOS | Els infants de Sabadell se'n van de vacances i el Tió, els patges i Els Pastorets s'apoderen de l'últim dia de classe
-
Sabadell
Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell
Com fer un bon pessebre: els consells del mestre pessebrista Adrià Garcia
-
Sabadell
Els Mossos frustren un nou intent d'ocupació a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Nadal llest per gaudir: l'oferta de plats preparats d'El Corte Inglés