ARA A PORTADA
VÍDEO: 'Escriurem', de Miki Núñez, cantada per una vintena d'artistes per combatre la Covid-19
- Els nens podran sortir finalment diumenge durant una hora
Publicat el
21 d’abril de 2020 a
les 12:45
Actualitzat el
21 d’abril de 2020 a les
15:23
El cantant Miki Núñez torna a brillar amb personalitat pròpia i ha reconvertit tot un himne com ho és Escriurem en una eina per recaptar fons per combatre el coronavirus. El de Terrassa ho fa rodejat de cantants d'arreu del país que s'han sumat a la iniciativa solidària.
En el vídeo que s'ha difós aquesta passada mitjanit canten amb ell Blaumut, Suu, La Pegatina, Doctor Prats, Lildami, Natalia Lacunza, Els Amics de les Arts, Alba Reche, Judit Neddermann, Sey Sisters, Buhos, Sara Roy, Maren, Bely Basarte, i Cesk Freixas.
La iniciativa, que forma part del projecte #Joemcorono, porta el segell de Carlos Manzanares, Altafonte, Música Global i Universal Music Spain, i Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Retiren l'extractor de fums d'un edifici per risc de caiguda
-
Sabadell
La romeria de Sabadell a Montserrat encara la 130a edició sense restriccions per la pesta porcina
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama municipalitzar la gestió de l'aigua
-
Sabadell
La Fundació Bosch i Cardellach acull una conferència sobre l'auge de l'extrema dreta
-
Sabadell
El Torrent del Capellà, guanyadors del Carnestoltes a Sabadell: “És un homenatge als trenta anys d’història”
-
Sabadell
Indignació per la gestió de l'accident d'autobús a la Rambla: "Ningú sap res i es passen la pilota"