Façana de l’edifici de Correus al carrer de Bocaccio, on se situen les Unitats de Repartiment 02 i 03 / LLUÍS FRANCO[/caption]
La mesura ha vingut acompanyada d’una nova tongada de material per protegir el personal amb tres parells de guants i una mascareta diària per treballador. La plantilla es distribuirà en dos equips que treballaran de forma alterna com a mesura de prevenció. L’empresa assegura que els treballadors de més de 60 anys, considerat personal de risc, no s’incorporaran fins a l’11 de maig.
ARA A PORTADA
- Segueix l'escalada del termòmetre
Publicat el
03 de maig de 2020 a
les 23:59
Actualitzat el
04 de maig de 2020 a les
09:59
Correus inicia la desescalada en el seu servei amb la reincorporació de tota la plantilla disponible i amb la recuperació de l’horari de les unitats principals de Sabadell. Així, a partir de dilluns, l’empresa pública de servei postal tornarà a distribuir paqueteria que s’ha acumulat als magatzems durant aquest període –fins ara només es garantia el servei postal universal (SPU)– i l’atenció al client es prestarà de 8.30 h a 14.30 h.
Tot i que la companyia preveu que no es retorni a la normalitat fins a l’11 de maig, quan els treballadors de Correus recuperarien la seva rutina habitual, a partir de dilluns ja s’establiran rotacions diàries de la plantilla per tal que hi treballi, diàriament, un 50%. El que sí que començarà al 100% és la unitat de serveis especials (USE) de Sabadell, ubicada al carrer de Boccaccio. “Correus ha acumulat un fort volum de paqueteria i pretenem desencallar aquesta demanda aturada”, exposen fonts de l’empresa.
[caption id="attachment_128607" align="aligncenter" width="630"]
Façana de l’edifici de Correus al carrer de Bocaccio, on se situen les Unitats de Repartiment 02 i 03 / LLUÍS FRANCO[/caption]
La mesura ha vingut acompanyada d’una nova tongada de material per protegir el personal amb tres parells de guants i una mascareta diària per treballador. La plantilla es distribuirà en dos equips que treballaran de forma alterna com a mesura de prevenció. L’empresa assegura que els treballadors de més de 60 anys, considerat personal de risc, no s’incorporaran fins a l’11 de maig.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Façana de l’edifici de Correus al carrer de Bocaccio, on se situen les Unitats de Repartiment 02 i 03 / LLUÍS FRANCO[/caption]
La mesura ha vingut acompanyada d’una nova tongada de material per protegir el personal amb tres parells de guants i una mascareta diària per treballador. La plantilla es distribuirà en dos equips que treballaran de forma alterna com a mesura de prevenció. L’empresa assegura que els treballadors de més de 60 anys, considerat personal de risc, no s’incorporaran fins a l’11 de maig.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa