ARA A PORTADA
-
-
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses Manel Camps
-
David Cid (Comuns Sumar): "Hem posat el primer raïl del tramvia entre Sabadell, Terrassa i la UAB" Albert Acín Serra
-
Quan la vocació et porta a exercir molt lluny de casa: "Fem tota mena d'operacions, fins i tot de mossegades de serp" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De Sabadell a Austràlia: Helena Sensarrich i Mariona Duran mantenen viva la cultura catalana lluny de casa Ana López
Un motorista, ferit en un accident al nord de Sabadell
- Fins a tres mesos d’ajuda al pagament de lloguer, a Sant Quirze
Publicat el
12 de maig de 2020 a
les 17:47
Actualitzat el
13 de maig de 2020 a les
11:22
Un motorista de 26 anys va resultar ferit dilluns en un accident a l’avinguda d’Estrasburg. Els fets van passar a les 18.05 h a l'alçada dels números 123-125.
Segons informa la Policia Municipal de Sabadell, es va produir un accident de trànsit per col·lisió entre un turisme i una motocicleta. Els primers indicis apunten que s'hauria produït a conseqüència de la manca d’atenció en la conducció d’un dels conductors implicats.
Una ambulància del SEM va assistir el motorista i finalment va traslladar-lo a l’Hospital de Terrassa per la cura de les seves ferides, de pronòstic lleu, per diferents contusions. Van intervenir-hi dues unitats de la Policia Municipal.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Reparen el torrent de Colobrers, afectat per pluges
-
Sabadell
Què es pot fer aquest cap de setmana a Sabadell pel 8-M?
-
Sabadell
La consellera Eva Menor aterrarà a Sabadell aquest dissabte per respondre les preguntes de la ciutadania
-
Sabadell
Sabadell amplia la videovigilància amb 12 noves càmeres
-
Sabadell
VÍDEO | Torna a ploure dins del Mercat Central: les filtracions d'aigua continuen
-
Sabadell
Quatre cotxes implicats en un accident de trànsit a la Gran Via de Sabadell