ARA A PORTADA
-
La vaga educativa es fa notar a Sabadell: cada cop "més docents implicats" i una concentració prevista a Serveis Territorials Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sílvia Renom (ERC): "De què serveixen 'Els diners als carrers' si hi ha gent sense poder accedir a un habitatge?" Albert Acín Serra
-
-
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca una columna d'aigua de més de 18 metres a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
Nova jornada sense cap mort per coronavirus al Taulí
- Fins a tres mesos d’ajuda al pagament de lloguer, a Sant Quirze
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
15 de maig de 2020 a
les 20:03
Actualitzat el
15 de maig de 2020 a les
20:24
Per quart dia, no consecutiu, el Taulí no ha registrat cap mort per coronavirus entre aquest dijous i divendres. Així, el nombre de defuncions per aquesta malaltia se situa en un total de 343 fins a dia d'avui. Com aquest 15 de maig, els dies 6, 9 i 11 tampoc es va produir, per primer cop, cap mort per la Covid-19 a la corporació sanitària des de l'inici de la pandèmia a principi de març, ja fa dos mesos.
El nombre de persones hospitalitzades amb aquesta malaltia segueix a la baixa i, de moment, no s'observa un possible rebrot. Aquest divendres hi ha hagut 4 nous ingressos de persones amb coronavirus. En total, segons les darreres dades oficials, a planta del Taulí hi ha 69 pacients amb aquesta malaltia; 9 menys que en el dia anterior. El nombre d'hospitalitzats a l'UCI es manté igual des de dimecres: 12.
D'altra banda, en les últimes 24 hores s'han donat 11 altes, incloses les de l'hospital i les d'atenció domiciliària, la qual cosa eleva la xifra des de l'inici de la pandèmia a 1.440. Les dades d'aquest divendres són comparables a les de fa dos mesos, però només pel què fa a persones ingressades. El 17 de març tot just començava a pujar la corba, n'hi havia 72, i ja s'havien acumulat 5 defuncions.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem presenta una moció per impulsar el compromís amb el "No a la guerra"
-
Sabadell
Sabadell registra l'hivern més plujós des del de 1971-1972
-
Sabadell
Andi Sabadell celebrarà el Dia Mundial de la Síndrome de Down amb una festa solidària
-
Sabadell
Sabadell acull el Tastavins solidari de Cipo amb tastos guiats i una subhasta benèfica
-
Sabadell
Crema l'interior d'un domicili a Sabadell que tenia l'entrada tapiada
-
Sabadell
L'R4 de Rodalies, interrompuda des de Montcada bifurcació fins a Sants