ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Salut proposa que Sabadell passi a fase 1

- Dimecres amb mínimes més altes
Publicat el 18 de maig de 2020 a les 20:29
Actualitzat el 19 de maig de 2020 a les 11:28
El Departament de Salut proposa que Sabadell i la seva regió sanitària, la Nord, passin a fase 1 de la desescalada. També proposen que ho faci la regió sanitària Sud, així com la ciutat de Barcelona.
La mesura ve acompanyada de la petició perquè les regions sanitàries que van al capdavant de la desescalada a Catalunya, com ho són les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona i l'Alt Pirineu-Aran, passin a la fase 2 també d'aquí a una setmana.
En una entrevista a TV3, la consellera de Salut, Alba Vergés, també ha obert la porta que no calgui esperar 14 dies per canviar de fase, si les condicions ho permeten: "Té lògica els 14 dies, però també, si veiem que és pertinent, poden avançar-ne alguna, poder-ho proposar, tenim la responsabilitat de fer el control i ens pertoca decidir", ha explicat.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell