ARA A PORTADA
-
Quatre estudiants i les seves experiències amb la pressió estètica: "He sentit nois dir que no sortirien mai amb una noia grassa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El manual de Marta Pontnou contra la pressió estètica: “Cal tenir molta cura del llenguatge” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Una incidència al centre de control d'Adif obliga a suspendre la circulació de Rodalies dues vegades Redacció
-
-
Prohibit sortir de Sabadell aquest cap de setmana
- Prohibit sortir de Sabadell aquest cap de setmana
Publicat el
22 de maig de 2020 a
les 16:00
Actualitzat el
22 de maig de 2020 a les
18:30
Aquest divendres s'ha fet oficial que Sabadell passarà a fase 1 dilluns. Això vol dir que fins llavors es mantenen les restriccions més elementals, entre elles les de sortir del municipi propi.
I tot i que molts estan desitjant anar a veure familiars, només ho podran fer a partir de dilluns si es troben a la nostra regió sanitària, que engloba el Vallès, el Maresme i el Barcelonès Nord. Significa que es podrà anar a municipis com Terrassa, Cerdanyola, Mataró o Granollers, però no Barcelona, per exemple.
No obstant això, aquests canvis vindran dilluns. Aquest cap de setmana cal evitar temptacions que impliquin sortir de Sabadell. Queda prohibit anar a Sant Quirze, Cerdanyola o Castellar si sou de Sabadell, igual que ningú d'aquests municipis pot venir a Sabadell sense una justificació de pes. Ras i curt, cal seguir fent com fins ara, perquè la fase 1 no serà vigent fins dilluns a les 00 h.
Massa velocitat
La possibilitat de desplaçar-se entre municipis implicarà un increment de la mobilitat. De fet, els Mossos d'Esquadra han detectat en els últims dies de desescalada excessos de velocitat en alguns conductors, que es troben un trànsit poc dens i molt fluid i corren més compte.
El comissari encarregat de la mobilitat, Joan Carles Molinero, ha demanat precaució en els propers dies, i més quan el trànsit s'incrementarà amb el probable pas a la fase 1 de la regió metropolitana de Barcelona. També ha alertat d'un possible increment de consum d'alcohol al volant ara que es produeix el desconfinament.
El director del Servei Català de Trànsit, Juli Gendrau, ha indicat que no preveuen tornar a curt termini als volums de vehicles d'abans del confinament, per la crisi econòmica i també pel teletreball.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell, al capdavant de la construcció d'habitatges amb protecció oficial
-
Sabadell
Prop de 1.000 places noves de formació per al 2026 a Sabadell: com m'hi puc inscriure?
-
Sabadell
La crema d'un quadre elèctric al centre de Sabadell mobilitza els serveis d'emergències
-
Sabadell
Punxa rodes de diversos vehicles, la policia l'identifica i acaba a l'hospital
-
Sabadell
L’any comença amb canvis en les lleis sobre l’habitatge
-
Sabadell
FOTOS | Un cotxe, en flames després d'un violent incendi de contenidors a Sabadell