ARA A PORTADA
-
Més de 350 famílies no han aconseguit plaça a les escoles bressol públiques de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Escoles que tanquen el curs amb quasi 40 infants més: "La previsió se'n va en orris i els recursos no arriben" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
L'Ajuntament cedirà la casa Grau a la Fundació Banc Sabadell a través d'una concessió Aleix Pujadas Carreras
-
ERC reclama al PSOE que retorni l'edifici de la caserna de la Guàrdia Civil a Sabadell Aleix Pujadas Carreras
-
L'Ajuntament trasllada l'alberg temporal per a persones sense llar a un centre cívic

- Represa de l'activitat a la planta de biometanització comarcal

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 01 de juny de 2020 a les 13:17
Actualitzat el 01 de juny de 2020 a les 21:16
L'Ajuntament de Sabadell ha traslladat l'alberg temporal per a persones sense llar de l'escola on estava fins ara a un centre cívic. Hi continuen havent 20 residents i el segueix gestionant la Creu Roja.
El trasllat es va completar divendres passat, 29 de maig. Ara es farà una neteja a fons de l'escola on estava ubicat i es tornarà a deixar tot tal i com estava perquè pugui reobrir, si així es decideix, a partir de la fase 2. Al centre cívic es mantenen els mateixos recursos que en l'anterior espai, com l'atenció i el suport del personal de l'ONG, l'espai on dormir, menjar, rentar-se i el servei de bugaderia. Per protegir la intimitat i la seguretat de les persones que l'habiten, l'Ajuntament demana no revelar l'adreça de l'alberg.
Des de la Creu Roja es destaca que la millora de salut dels usuaris durant aquest temps és molt important. “Són persones acostumades a estar al carrer, que en moltes ocasions ningú té una relació constant i diària amb ells i, per tant, en el moment que garantim que puguin menjar de forma normalitzada, etc., la millora ha de sortir tant sí com no”, explicava el coordinador de l’entitat del tercer sector a Sabadell, David Jové. Hi coincideix la tècnica social Azahara González: “És una evolució molt positiva, tant per part nostra, com del CAP i la unitat de Psiquiatria del Taulí”.
L'alberg es va posar en marxa el passat 29 de març i estarà habilitat fins al 30 de juny, seguint les indicacions de l'estat d'alarma i el confinament. És una iniciativa de l'Ajuntament a la qual ha destinat 183.500 euros.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/28/alberg-temporal-persones-sense-sostre-creu-roja-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell El Poblenou celebra la seva festa major amb el 'Gran Show' i el concurs de paella com a plats estrella
-
Sabadell El Torrent del Capellà es prepara per la falla de la revetlla de Sant Joan
-
Sabadell FOTOS | L'ou ja balla a Sabadell pel Corpus
-
Sabadell Triple incendi de matinada a Sabadell: cinc contenidors i vuit cotxes, cremats
-
Sabadell Unes 1.300 actuacions contra les plagues a Sabadell
-
Sabadell La Generalitat estudia llogar l'edifici modernista de Caixa Sabadell