ARA A PORTADA
Inestabilitat i possible pluja
- Diversos alcaldes vallesans demanen a la Generalitat que reconsideri el tancament de les targetes moneder
Publicat el 23 de juliol de 2020 a les 19:10
Actualitzat el 23 de juliol de 2020 a les 20:40
Arriba divendres, i amb ell el cap de setmana... però tot apunta que ho podria fer amb aigua. Tot i que es preveu algun xàfec, sobretot entre migdia i mitja tarda, el que sí que és segur és que el cel estarà ben tapat.
Així, fins a mig matí s'esperen alguns ruixats febles en general. A partir d'aleshores s'esperen ruixats i xàfecs a punts del Pirineu, del Prepirineu, de la Catalunya central i del prelitoral.
Seran d'intensitat entre feble i moderada, puntualment forta i localment aniran acompanyats de tempesta i pedra. Acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants, si bé al vessant sud del Pirineu, al Prepirineu i a l'interior de la meitat est podran ser seran localment abundants.
La temperatura també experimentarà canvis. La temperatura mínima serà similar, i es mourà entre 18 i 23ºC, mentre que la màxima baixarà entre lleugerament i moderadament, i es mourà entre 27 i 32ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Presenten una moció conjunta per defensar el català a l'escola
-
Sabadell
Arriba el canvi d'hora aquest diumenge: dormirem una hora més o una hora menys?
-
Sabadell
El regidor Gabriel Fernández proposa un pla de suports artístics per evitar la tala d’arbres a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Més 130 avisos al 112 a causa del temporal de vent de dimecres passat a Sabadell
-
Sabadell
Les coves de Sant Oleguer reobren l'accés cinc anys després
-
Sabadell
L’I3PT, en un projecte europeu per la recerca sobre el càncer