ARA A PORTADA
Inestabilitat i possible pluja

- Diversos alcaldes vallesans demanen a la Generalitat que reconsideri el tancament de les targetes moneder
Publicat el 23 de juliol de 2020 a les 19:10
Actualitzat el 23 de juliol de 2020 a les 20:40
Arriba divendres, i amb ell el cap de setmana... però tot apunta que ho podria fer amb aigua. Tot i que es preveu algun xàfec, sobretot entre migdia i mitja tarda, el que sí que és segur és que el cel estarà ben tapat.
Així, fins a mig matí s'esperen alguns ruixats febles en general. A partir d'aleshores s'esperen ruixats i xàfecs a punts del Pirineu, del Prepirineu, de la Catalunya central i del prelitoral.
Seran d'intensitat entre feble i moderada, puntualment forta i localment aniran acompanyats de tempesta i pedra. Acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants, si bé al vessant sud del Pirineu, al Prepirineu i a l'interior de la meitat est podran ser seran localment abundants.
La temperatura també experimentarà canvis. La temperatura mínima serà similar, i es mourà entre 18 i 23ºC, mentre que la màxima baixarà entre lleugerament i moderadament, i es mourà entre 27 i 32ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell Policies municipals de Sabadell intenten boicotejar el discurs de Festa Major de Farrés: "No em deixen parlar"
-
Sabadell Ambient festiu i gran arrencada a la fira d'atraccions de l'Eix Macià
-
Sabadell La jutgessa del cas Jubany cita Santi Laiglesia el 26 de setembre
-
Sabadell Gràcia encara la recta final d’una desena d’obres
-
Sabadell Cacen un conductor a la plaça del Doctor Robert circulant sense carnet
-
Sabadell Les escoles de pilots de l'Aeroport, cada vegada més internacionals: "Venen d'Oman, el Líban, Illes Maurici o Vietnam"