ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central Guillem Plans Roca
-
Sabadell Torre-romeu, un agost sense refugis climàtics: un dels barris més aïllats de Sabadell es queda sense espais per combatre la calor Redacció
-
Sabadell Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
- La Creu Roja inicia la campanya contra l'onada de calor
Publicat el
30 de juliol de 2020 a
les 16:34
Actualitzat el
31 de juliol de 2020 a les
10:11
El jutjat de vigilància penitenciària número 1 de Catalunya ha desestimat la suspensió cautelar del tercer grau atorgat a la sabadellenca Carme Forcadell. La mateixa mesura també s'aplicarà a l'exconsellera Dolors Bassa, en contra de que havia demanat la fiscalia.
Segons les interlocutòries del magistrat, la llei només preveu la suspensió cautelar quan es presenta el recurs d'apel·lació davant del tribunal sentenciador, no pas abans, en el recurs d'alçada al jutjat de vigilància penitenciària contra la resolució administrativa de la Generalitat.
Per això, dona deu dies a les afectades perquè presentin al·legacions al recurs de la fiscalia. Aquest argument és el mateix que va utilitzar l'advocat de Jordi Sànchez per oposar-se a la suspensió del tercer grau acordada pel jutjat de vigilància número 5.
D'altra banda, el mateix jutjat ha rebutjat pronunciar-se sobre l'aplicació de l'article 100.2 del reglament penitenciari a Bassa, ja que la situació ja està superada per la concessió del tercer grau.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El sabadellenc Pol Gibert, nou vicepresident primer de l’Agència Catalana de Turisme
-
Sabadell
Qui farà d'alcalde accidental durant les vacances de Farrés?
-
Sabadell
Nou dispositiu policial a Ca n'Oriac en el marc del pla Kanpai amb tres detinguts, dues entrades i 37 identificats
-
Sabadell
Dos multireincidents amb nombrosos antecedents acaben detinguts en un control rutinari a la plaça d'Espanya
-
Sabadell Troben el jove que havia desaparegut dimecres a Sabadell
-
Sabadell
Antonio Carballo, cap territorial del SEM: "Si no hi ha cap recurs a 10 o 15 minuts per atendre l'activació d'un codi, no tenim problemes a mobilitzar l'helicòpter"