ARA A PORTADA
-
-
Montcada i Reixac Atropellament mortal a l’R2 a Montcada, a l'alçada del pont del riu Ripoll Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell "Sabadell has the power": Dos cavalls de nom Sabadell campions a Mèxic 2010 i Sud-àfrica 2015 Víctor Colomer
-
Sabadell FOTOS | El nou pàrquing de l’Eix Macià, en obres, obrirà a finals de gener i manté en el projecte la carpa del circ Sergi Gonzàlez Reginaldo
El consum d’alcohol al carrer es triplica sense les discoteques
Sabadell
La Policia Municipal ha realitzat 31 intervencions per consum d’alcohol
- La Creu Roja inicia la campanya contra l'onada de calor
Publicat el
11 d’agost de 2020 a
les 14:44
Actualitzat el
11 d’agost de 2020 a les
17:14
Sense discoteques i només bars, l’oci nocturn sabadellenc s’ha traslladat a l’espai públic. La Policia Municipal ha realitzat 31 intervencions per consum d’alcohol en les darreres dues setmanes; el triple que en les primeres setmanes de juliol (+244%). Els carrers i places de la ciutat, ara sense limitacions de moviments, s’han convertit en un refugi pels joves per fer botellons fins entrada la matinada. “Van a molestar deliberadament els veïns i això no es permetrà a Sabadell”, exposa el regidor de Seguretat, Jesús Rodríguez.
Els problemes s’arrosseguen des de l’inici del desconfinament, però ara s’han agreujat. La mitjanit del 25 de juliol va entrar en vigor l’ordre de tancar l’oci nocturn de Catalunya. I, a falta de lloc on sortir de festa, aquell mateix cap de setmana les intervencions policials per consum de begudes alcohòliques a la via pública van augmentar de manera immediata. I cervesa en mà, també s’han disparat les actuacions de la Policia Municipal per sorolls.
Els darrers 14 dies –entre el 20 de juliol i el 2 d’agost– s’han detectat 253 episodis per escàndols i crits al carrer; un 19,3% per sobre dels registres de l’inici del juliol (212) i duplicant les incidències de les primeres dues setmanes en la nova normalitat (116). L’incivisme també s’ha percebut en el rebuig a posar-se la mascareta: fins al passat diumenge, ja s’havien multat 92 persones a la ciutat per no dur-la posada.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Un detingut i diversos identificats en un operatiu dels Mossos en un bloc de Can Puiggener
-
Sabadell
Les fotos de l'eclipsi
-
Sabadell
FOTOS | Així s'ha viscut l'eclipsi des de la millor vista de Sabadell
-
Sabadell
Màxima expectació a Sabadell per l’eclipsi: "Fa molt temps que parlem d'aquest moment!"
-
Sabadell
FOTOS | S'esfondra una formigonera que treballava en les obres de la Nova Creu Alta
-
Sabadell
Guia per veure l’eclipsi a Sabadell: el millor lloc on anar, a quina hora, com serà i com protegir-se