Dos nous incendis de contenidors al Centre i Campoamor

Publicat el 11 d’agost de 2020 a les 11:55
Actualitzat el 11 d’agost de 2020 a les 11:57
Ahir es van produir dos incendis als barris de Campoamor i al Centre. En concret, els incendis es van produir a les 20.25h i a les 23h als carrers de Leonardo da Vinci i de Marquès de Comillas, tots dos per causes desconegudes. En el primer cas, es va incendiar un contenidor de reciclatge, i van haver d'intervenir-hi una dotació de bombers i una unitat de la Policia Municipal. En el cas del carrer de Marquès de Comillas, un incendi a un contenidor de reciclatge de matèria orgànica va calcinar totalment la instal·lació. Una dotació del Cos de bombers que va apagar el foc.  
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google