Recreació de com es preveu que quedi el carrer Indústria / AJUNTAMENT DE SABADELL[/caption]
El nou espai mantindrà els arbres que actualment existeixen, al qual s'hi sumarà un conjunt d'espais verds en forma de parterres. Pel que fa a la pas de vehicles, segons dades de l'Ajuntament compta amb un índex de mobilitat rodada molt baix, donat que hi ha més ús d'accés i pas a peu o amb altres mitjans de transport.
De fet, es preveu deixar accedir únicament als veïns del guals afectats, així com a vehicles de càrrega i descàrrega, aquests, però, sempre fora de l'horari d'entrada i sortida d'alumnes a l'escola. Per facilitar que els que ho facin en cotxe puguin arribar-hi, també es permetrà circular a màxim 10 km/h entre Sant Cristòfol i Sant Llorenç, amb prioritat per al vianant. De la mateixa manera, s'habilitarien places Petó i adeu, actualment al carrer Indústria, al Vapor Turull, just en un altre dels accessos de l'escola Sagrada Família, i també habilitar-ne al carrer Sant Cristòfol.
[caption id="attachment_153730" align="aligncenter" width="604"]
Recreació de com es preveu que quedi el carrer Indústria / AJUNTAMENT DE SABADELL[/caption]
La dignificació del Passeig, més a prop
D'altra banda, l'Ajuntament preveu poder presentar el projecte per urbanitzar de manera definitiva el Passeig de la Plaça Major, al Centre, a mitjans del mes que ve. "Comptarà amb més espais verds, naturalitzats, bonics, no només pacifiquem per pacificar", assenyala l'alcaldessa.
La previsió, a més, és poder tenir les obres finalitzades en aquest mateix mandat: "Si no hi ha cap problema a l'hora de licitar i les empreses no ens deixen a l'estacada, serà així", ha afegit Farrés.