ARA A PORTADA
-
Una xarxa amb problemes de connexió: quan agafar l'autobús és un exericici de fe Marc Béjar Permanyer
-
-
VÍDEO | El banc de sang animal que subministra tot l'Estat és a Sabadell: "Fem una crida perquè necessitem sang de gat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Dues veïnes de Sabadell denuncien la Sareb: "Ens reclamen tres milions d'euros i em puc quedar sense pis" Marta Ordóñez
-
"No cliquis, no descarreguis, no truquis": què cal fer davant d'una ciberestafa, segons els Mossos? Jan Cañadell Puigmartí
Més de 200 persones donen sang en una nova campanya intensiva a Sabadell
- Els núvols no acabaran de marxar
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
24 de setembre de 2020 a
les 12:15
Actualitzat el
24 de setembre de 2020 a les
12:19
Un total de 222 persones van donar sang a Sabadell entre dilluns, dimarts i dimecres en el marc de la campanya intensiva que va dur a terme el Banc de Sang i Teixits.
La recollida de mostres es va fer durant tots els tres dies als centres cívics de Can Rull, la Creu de Barberà i la Creu Alta - Cal Balsach així com a l'Acadèmia Catòlica. Precisament, a l'equipament de la Creu Alta és on s'han fet més donacions, 74.
Des del Banc de Sang la valoració de la campanya és "molt bona" perquè ajuda a recuperar les reserves, que sempre baixen a l'estiu. Tanmateix, mantenen la voluntat de descentralitzar la recollida i acostar-se a tots els barris.
A partir de mitjans d'octubre i durant els caps de setmana, dissabte o diumenge, l'únic punt fixe de donació de sang a Sabadell serà a l'antic Mercat de Sant Joan (pl. Sant Joan).
Notícies recomenades
-
Sabadell
VÍDEO | Quart episodi de crema de vehicles des de dilluns: s'incendia un altre cotxe a Sabadell
-
Sabadell
Campanya per recollir sang a Sabadell aquest dijous a la plaça del Doctor Robert
-
Sabadell
La Creu Alta assenyala els pals de fusta enmig del carrer
-
Sabadell
MAPA | On puc trobar palmes i palmons per Diumenge de Rams a Sabadell?
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt en un taller de Sabadell per la crema d'un vehicle a l'interior
-
Sabadell
Quin temps farà a Sabadell durant els pròxims dies?