ARA A PORTADA
-
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
El Tribunal Suprem inhabilita Quim Torra
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
28 de setembre de 2020 a
les 13:06
Actualitzat el
23 de març de 2021 a les
13:51
El Tribunal Suprem ha decidit per unanimitat inhabilitar el president de la Generalitat, Quim Torra, para exercir cap càrrec públic. La decisió és ferma. La Sala Penal ha confirmat aquest dilluns la condemna que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va imposar a Torra per desobeir a la Junta Electoral Central (JEC) i negar-se a retirar una pancarta en què demanava la llibertat dels presos polítics al balcó del Palau de la Generalitat.
Presidida pel magistrat Andrés Martínez Arrieta, la sala confirma la sentència d'any i mig d'inhabilitació a Torra, ja que consideren com a fet provat que el dirigent independentista va desobeir a la JEC.
La decisió s'enviarà ara al TSJC, que en execució de sentència ho ha de comunicar a l'encara president de la Generalitat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell
-
Sabadell
"És l'amor de la meva vida": conviure amb una demència sense deixar-se anar de la mà