ARA A PORTADA
Suport de la Cambra de Sabadell a Quim Torra

- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el 29 de setembre de 2020 a les 13:02
Actualitzat el 29 de setembre de 2020 a les 13:13
La Cambra de Sabadell s'ha sumat a la resta de Cambres de Comerç catalanes i ha expressat aquest dimarts el seu "ple suport" al president de la Generalitat inhabilitat, Quim Torra, després de la resolució del Tribunal Suprem que confirmava la pena dictada pel TSJC per no despenjar les pancartes del Palau de la Generalitat a favor de la llibertat dels presos.
En un comunicat, han avisat que un govern en funcions "tindrà menys força" a l'hora de prendre decisions relacionades amb el control de la pandèmia a Catalunya i que aboca Catalunya a una "situació d'incertesa que podria afectar la recuperació econòmica". D'altra banda, les cambres demanen que no es convoquin eleccions i que un altre president exhaureixi el mandat.
Amb tot, emplacen els consellers a continuar al capdavant dels seus departaments amb l'objectiu de "gestionar i superar" la crisi econòmica i emplaça el Parlament a escollir un nou president perquè exhaureixi el mandat. Així mateix, rebutgen la judicialització de la política catalana i han lamentat especialment que s'hagi produït en l'actual context de crisi sanitària i econòmica.
"En aquests moments, la prioritat de qualsevol govern hauria de ser enfocar-se a sortir de la crisi i salvar el màxim nombre i llocs de feina possibles", subratllen les cambres.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa