ARA A PORTADA
Un ciclista, ferit lleu en un accident al Centre
- Els núvols no acabaran de marxar
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 29 de setembre de 2020 a les 21:23
Actualitzat el 30 de setembre de 2020 a les 18:59
Un ciclista ha resultat ferit lleu en un accident aquest dimarts al vespre a la plaça de Sant Jaume, al Centre. El succés s'ha produït als volts de les 20 h i una ambulància del SEM l'ha traslladat a l'hospital Taulí per a la seva valoració.
L'home, de 18 anys, baixava pel carrer de Sant Jaume quan, a la cruïlla de la plaça amb el carrer de Torras i Bages ha topat amb un cotxe que venia des del Mercat pel carrer de Corominas, segons fonts policials. El conductor d'aquest turisme ha sortit il·lès.
Dues unitats motoritzades de la Policia Municipal i l'ambulància del SEM s'han desplaçat fins al lloc de l'accident. La policia ha regulat el trànsit de la plaça mentre duraven les tasques de socors, la qual cosa ha provocat retencions.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'oncòleg sabadellenc Joaquim Bellmunt, nomenat catedràtic a Harvard: “És el màxim reconeixement acadèmic”
-
Sabadell
Desallotgen un bloc de pisos a Sabadell per l'incendi d'un quadre elèctric
-
Sabadell
FOTOS | L’Ambaixador Reial visita els infants del Taulí
-
Sabadell
La Grossa de Cap d'any passa de llarg de Sabadell
-
Sabadell
El Llaminer, rei de Nadal a Sabadell
-
Sabadell
Nit de Cap d’Any a Sabadell: controls d'alcoholèmia, un detingut per ordre d'ingrés a presó i 108 trucades al 112