ARA A PORTADA
Es multiplica el nombre de sabadellencs que incompleixen el toc de queda
- L'Agència de l'Habitatge podrà llogar pisos de Sabadell per allotjar-hi famílies vulnerables
Publicat el 24 de novembre de 2020 a les 12:24
Actualitzat el 25 de novembre de 2020 a les 07:39
Les infraccions no s'aturen. En menys d'una setmana, del 17 al 23 de novembre, les denúncies de la Policia Municipal per incomplir les mesures per frenar el contagi de la Covid s'han multiplicat per dos a Sabadell. S'han interposat 252 sancions (la setmana anterior n'hi va haver 172, menys de la meitat).
Des que s'ha instaurat el toc de queda a la ciutat, la Policia Municipal ha interposat 229 sancions per no respectar el confinament nocturn, de 22 h a 6 h. El nombre més alt d'infraccions s'ha detectat l'última setmana, en què s'han posat 88 denúncies.
Durant la primera setmana de toc de queda, la policia de Sabadell va sancionar 33 persones. La segona, es van multiplicar i n'hi va haver 62. La tercera setmana, es van reduir una mica, fins a les 46. Durant aquests darrers sis dies, per tant, hi ha hagut un relaxament a Sabadell a l'hora de complir aquesta restricció.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis