ARA A PORTADA
-
Un univers cultural inimitable: deu cites imprescindibles més enllà de Sabadell i Terrassa Marc Béjar Permanyer
-
-
Els teus fills pagaran més per quedar-se a dinar a l'escola: quant s'encareix el menjador? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Terratrèmol a Junts per Sabadell: Lluís Matas vol ser candidat mentre el partit l’intenta expulsar Albert Acín Serra
-
El PDECat proposa ajudes de 2.500 mensuals a negocis tancats pel confinament
- La Covid, a la baixa
Publicat el
01 de febrer de 2021 a
les 16:26
Els candidats de Sabadell a la llista del PDECat, Anna Solé (número 34) i Carles Rossinyol (número 26), posen a sobre la taula mesures concretes per combatre la crisi derivada de la Covid. Una d'aquestes és destinar part d'ajuts europeus a pagar 2.500 euros mensuals a negocis que han hagut de tancar pels confinaments. "La pandèmia és un problema de tota la societat, per tant no és just que l’hagin de pagar només alguns col·lectius determinats", defensen.
El PDECat també reclama que la Generalitat desenvolupi un programa de tests massius, amb l'ajuda de farmàcies, per poder fer un seguiment acurat de tots els brots que vagin sorgint, i d'aquesta manera aplicar "mesures territorialitzades". De fet, el partit demana que es desenvolupi un pla que tingui en compte els indicadors de cada territori i les seves especificitats.
Una tercera mesura que proposa el PDECat per pal·liar els efectes econòmics de la Covid és l'allargament dels ERTOs fins al desembre de 2021.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell En Comú proposa cinc mesures per revitalitzar Torre-romeu i reclama més inversió al barri
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la Passada de Sant Antoni Abat
-
Sabadell
Tanca el Club d'Avis de la plaça del Vallès: "Ningú vol reemplaçar la junta actual"
-
Sabadell
El sector immobiliari es tornarà a reunir a Sabadell en el tercer Ments Brillants
-
Sabadell
Un any del trasllat del mercat ambulant de Campoamor: “Les opinions estan dividides”
-
Sabadell
Els autobusos de Sabadell (TUS) tornen a batre rècord d’usuaris amb 17,7 milions de viatges