ARA A PORTADA
-
Sabadell Pocs vehicles elèctrics al taller... per ara: "De moment, anirem treballant com fins ara" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell El cost d’adaptar-se, el gran fre dels tallers davant del vehicle elèctric: "És tot massa car!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Vallès Nou ferits en un accident múltiple a l’AP-7 provocat per un cotxe que fugia dels Mossos Redacció
- Atropellament d'una dona de 75 anys al Centre
Publicat el
14 de febrer de 2021 a
les 23:16
Actualitzat el
15 de febrer de 2021 a les
10:53
La participació a les eleccions catalanes a Sabadell ha estat del 52,68%. Respecte als comicis de 2017, on va ser del 83%, suposa una davallada de 30 punts percentuals. Han votat poc més de 81.000 electors dels més de 153.000 veïns que ho podien fer. El coronavirus i el context polític, finalment, ha provocat que, aproximadament, la meitat de sabadellencs es quedin a casa.
A Catalunya, la participació ha estat del 53,5%. Per tant, lleugerament més alta que a Sabadell. Els sondejos ja apuntaven fa setmanes que la davallada seria d'uns 20 punts, respecte a les anteriors eleccions autonòmiques, del 2017. La baixada ha acabat sent més agosarada.
Cal recordar, però, que a les eleccions catalanes de 2017 la participació va ser especialment alta. A Sabadell, va ser del 83%. En canvi, el 2015 va ser del 78,8% i el 2012, del 70,7%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un dia de servei a bord de l’helicòpter medicalitzat de Sabadell: “Cadascun és imprescindible, som equip i família”
-
Sabadell
No tot són vacances: com ha passat l'estiu la gent gran que s'ha quedat a Sabadell?
-
Sabadell
Una dona de 43 anys resulta ferida després de ser atropellada a Sol i Padrís
-
Sabadell
El Centre 'guanya' una placeta al costat de l'escola Miquel Martí i Pol
-
Sabadell
Els rètols rescatats de comerços de Sabadell estaran exposats per Festa Major
-
Sabadell
Renoven les àrees de jocs infantils de diverses places de Sabadell