ARA A PORTADA
-
Aprendre a gestionar els diners, una assignatura pendent: "Necessiten eines per quan facin el pas a la vida adulta" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Mossos de paisà en un centre educatiu de Sabadell per vetllar per la convivència escolar Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell prova un nou model de contenidors al Poblenou per millorar la recollida de residus Ana López
-
La Policia Municipal enxampa nou persones que consumien en un bar fora d'hores
- Dilluns plujós però amb temperatura estable
Publicat el
06 de març de 2021 a
les 16:21
Actualitzat el
06 de març de 2021 a les
20:43
La Policia Municipal de Sabadell va desallotjar ahir nou persones que consumien en un bar del barri de Can Llong passades les sis de la tarda, després de l'avís d'uns veïns de la zona.
Els agents van denunciar al titular de l'establiment i als clients que estaven a dins, ja que incomplien les restriccions a l'hostaleria marcades pel Procicat.
Els bars no poden obrir més enllà de les 16:30. Aquesta restricció, però, canvia a partir de dilluns, quan els bars i restaurants podran obrir de 7:30 a 17:00 h de forma ininterrompuda.
Dit això, aquest no és el primer cas d'incompliment de les restriccions en l'hostaleria a Sabadell. El dia 10 de gener, la Policia Municipal ja va enxampar a quinze persones consumint en un bar fora d'hores.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Un cotxe acaba destrossat després d’una persecució a Sabadell
-
Sabadell
L’Outlet solidari de Cipo obre les seves portes amb 9.000 peces de roba
-
Sabadell
Roses exhaurides a floristeries de Sabadell per Sant Jordi
-
Sabadell
Troben un home que hauria mort robant coure a la zona de vies de la línia R4 de Rodalies
-
Sabadell
Escriptors i il·lustradors sabadellencs parlen sobre la IA: "No ens fa cap bé. Encara som millors"
-
Sabadell
VÍDEO | Sant Jordi, una de les tradicions més estimades: "Si el 12 d'octubre és festiu, el 23 d'abril ho hauria de ser"