ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
Intervenció de més d'un miler de plantes de marihuana al barri de Gràcia
- Juli Fernàndez (ERC) renuncia al càrrec de delegat del Govern per ser diputat
Publicat el
11 de març de 2021 a
les 12:46
Actualitzat el
11 de març de 2021 a les
13:59
La Policia Municipal va intervenir 1.029 planes de marihuana al barri de Gràcia, aquest dimecres a les 11 h. El cos policial havia començat una investigació, dies enrere, arran de la denúncia de diversos veïns, que de diversos indicis que apuntaven que hi havia una plantació a la zona.
Després de fer els esbrinaments pertinents, dimecres es va dur a terme un dispositiu de vigilància per la zona, que va permetre identificar l’habitatge amb la plantació. Es va procedir a l’entrada del domicili, on van confiscar les 1.029 plantes, que es trobaven repartides en cinc habitacions.
Així mateix, es van fer les gestions oportunes amb Endesa per un possible delicte. Es van instruir diligències judicials al responsable de l’habitatge per un presumpte delicte contra la salut pública i per defraudació elèctrica.
En l'operació, van intervenir-hi tres unitats de la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants