ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Sabadell resisteix a la quarta onada, que creix a Catalunya
Publicat el
02 d’abril de 2021 a
les 12:41
Actualitzat el
02 d’abril de 2021 a les
14:43
Diverses comissaries de Mossos d'Esquadra, entre les quals el Complex Central de Sabadell, s’il·luminaran de blau per donar suport a les persones amb trastorn de l’espectre autista i per sensibilitzar la ciutadania sobre les necessitats d’aquest col·lectiu. D'aquesta manera, la policia catalana s'adhereix a la campanya d'àmbit internacional 'L'autisme parla, encén la llum' amb motiu del Dia Mundial de Conscienciació de l'Autisme, que es celebra avui 2 d'abril.
Aquest any es tornaran a il·luminar de blau , la seu de la Direcció General de la Policia a la Comissaria de les Corts i les nou seus de les regions policials. Amb l’encesa de les llums blaves als edificis policials, que es farà de les 21h fins a les 22h, es vol donar suport en la visualització d’aquest col·lectiu. També s’encendran, de manera conjunta i coordinada, les llums prioritaris dels vehicles policials davant de les comissaries seus de les diferents regions.
Finalment, les oficines de relacions amb la comunitat reforçaran els contactes amb les associacions de persones amb trastorn de l’espectre autista TEA referents a nivell Catalunya per tal de col·laborar i participar en els actes que organitzin les entitats territorials.
L’any 2013 els Mossos ja es van sumar a aquesta campanya amb dues accions. D'una banda es van il·luminar de blau comissaries d'arreu del territori i, d'altra banda, les unitats regionals de proximitat i atenció al ciutadà de les diferents regions policials van establir vies de contacte i diàleg amb associacions de persones amb trastorns de l'espectre autista.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?