ARA A PORTADA
-
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
-
La pastisseria Sant Marc tanca definitivament i Sabadell perd un llegat xocolater de 50 anys d'història Marta Ordóñez
“Al carrer falta llum per caminar més segures”
Entitats socials reivindiquen que es reforci l’enllumenat d’alguns carrers de la ciutat i es repensi l’urbanisme en clau de seguretat
- L'Audiència de Barcelona obre l'executòria per decidir sobre l'ingrés a presó de Manuel Bustos
Publicat el
12 d’abril de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
12 d’abril de 2021 a les
11:48
Més llum per sentir-se més segures. “La manca d’il·luminació als carrers ens crea inseguretat i desconfiança”, afirma la Laura, membre del Comitè del 8M. La represa del judici contra l’agressió sexual en grup a Sabadell ha obert el debat sobre la seguretat als nostres carrers, i els diferents agents socials hi coincideixen: cal repensar la il·luminació i revisar alguns elements urbans. Tot i que garantir una correcta il·luminació nocturna no soluciona per si mateix un assetjament de carrer, el col·lectiu sosté que pot convertir-se en un element dissuasiu de les agressions.
El Comitè del 8M ha detectat diversos “punts foscos” a la Gran Via i reclama que es reforci l’enllumenat. Entitats veïnals de la ciutat s’han sumat a la demanda: “El camí de Torre-romeu està pràcticament a les fosques”, sosté Pura García, que intenta evitar-lo sempre quan es fa fosc. També al polígon d’Arraona-Merinals hi ha molts fanals que no funcionen i la il·luminació és molt tènue. El mateix escenari es trasllada a les zones més noves de Sabadell, com són els entorns de Can Gambús.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas, diputada de Junts al Congrés, arriba a Sabadell per parlar de la multireincidència
-
Sabadell
La rehabilitació de Cal Balsach se centra en el parquet del poliesportiu
-
Sabadell
Comença la instal·lació de la tanca a les vies del tren de Can Llong
-
Sabadell
Montserrat Capdevila, acusada per un mosso de ser "l'inici del tràfic d'influències" en el cas Mercuri
-
Sabadell
Un esvoranc en plena calçada alerta els conductors i activa treballs de reparació a Sabadell
-
Sabadell
Minut de silenci a Sabadell en record de les víctimes del terrorisme, 22 anys després de l'11M