ARA A PORTADA
L'Ajuntament busca la mediació per als treballadors de Correus sabadellencs

- Torna el sol aquest divendres de Sant Jordi
Publicat el 21 d’abril de 2021 a les 14:38
Actualitzat el 21 d’abril de 2021 a les 19:17
L'Ajuntament ha volgut ajudar els treballadors de la unitat de repartiment 4 (UR4) de Correus a la ciutat a mediar amb l'empresa després que engeguessin una vaga per les seves condicions laborals fa tres setmanes. Segons ha indicat al Diari de Sabadell la quarta tinenta d'alcaldessa, Montse González, "ens hem reunit un parell de vegades amb els treballadors i ens vam comprometre a ajudar-los a mediar amb l'empresa", i afegeix que es reuniran properament també amb representants de l'empresa.
La regidora del govern sabadellenc explica que la situació s'està tornant un veritable problema no només pels treballadors, sinó per la ciutadania de Sabadell, que n'està patint les conseqüències. Alhora, més enllà de les zones designades a la UR4, ocupada dels codis postals 08206 i 08207, la confrontació entre treballadors i empresa "està afectant el correu de tot Sabadell", explica González.
"Això és molt greu", lamenta, alhora que també rebutja la suposada pèrdua de drets laborals que estan patint els empleats de la unitat i de tot Sabadell, a on li han traslladat que s'està primant la paqueteria per sobre del correu postal. "Si aquest retard en les cartes ens passa amb citacions de l'hospital o en multes, imaginem com n'és d'important resoldre la situació", diu la regidora.
Sobre la velocitat de resolució del conflicte laboral, que ha desbaratat tot el correu postal a la ciutat, González no s'aventura a donar una data, ja que han de parlar amb els responsables de Correus a la ciutat. A més, recorda que "Correus és un servei estatal i per tant no els hi podem dir què han de fer".
Tanmateix, González deixa clar que "la nostra intenció és que això se solucioni", ja que "com a representants de la ciutadania hem de vetllar pels seus drets".
https://www.diaridesabadell.com/2021/04/20/els-treballadors-de-correus-demanen-implicacio-politica-despres-de-tres-setmanes-de-vaga/
Notícies recomenades
-
Sabadell Inauguren una nova farmàcia al carrer Tres Creus de Sabadell
-
Sabadell La companyia responsable del musical sobre Helena Jubany cancel·la l'estrena
-
Sabadell El sabadellenc Xavi Bundó debuta a la televisió amb un programa a 'prime time' a La 2Cat
-
Sabadell VÍDEO | La ballarina de Sabadell que forma els concursants d'Operación Triunfo
-
Sabadell Sabadell escalfa motors amb la 17a Gala Solidària de Mans Unides i Càritas
-
Sabadell Sabadell En Comú Podem posa en dubte les ordenances fiscals: "Farrés mira més a cap a la dreta"