ARA A PORTADA
-
“Hi ha instituts amb conflictes de convivència, sí; però necessiten eines educatives, no policials” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El testimoni d'una vallesana en l'atac d'Israel a la Flotilla: "Vam trepitjar l’accelerador i vam poder esquivar les llanxes" Albert Acín Serra
-
-
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
A l'hospital el conductor d'un patinet elèctric per un accident greu
- A l'hospital el conductor d'un patinet elèctric per un accident greu
Publicat el
20 de maig de 2021 a
les 14:28
Actualitzat el
21 de maig de 2021 a les
10:33
Greu caiguda d'un conductor de patinet elèctric aquest dimecres, a la tarda, al carrer de Leonardo da Vinci amb carrer de Magí Colet. Hi van haver d'assistir dues unitats del Servei d'Emergències Mèdiques.
El conductor, de 33 anys, segons ha manifestat, va ser caure després que se li trenqués el manillar. Va ser traslladat a l’Hospital Parc Taulí amb pronòstic greu.
La Policia Municipal també hi va assitir, aproximadament cap a les 17.45 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell Dues persones intoxicades per un incendi a la cuina d'un habitatge
-
Sabadell
Repararan tres passeres del riu Ripoll a Sabadell
-
Sabadell
Com seria el mapa de TUS si fos com el de Barcelona?
-
Sabadell
Rodalies tornarà a ser de pagament a partir del dissabte 9 de maig
-
Sabadell
FOTOS | La Fundació Bosch i Cardellach celebra 25 anys del Premi Montserrat Miró
-
Sabadell
Tanca el Santiveri de Sabadell després de 67 anys: “Ha arribat el moment de dir prou”