Interior del Mercat de Campoamor / SOFIA ACUÑA[/caption]
“Actualment els paradistes tenen una llicència provisional, a diferència d’altres mercats municipals”, destaca Molina.
ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Més calor i cel assolellat per començar la setmana
Publicat el
30 de maig de 2021 a
les 08:30
Actualitzat el
29 de maig de 2021 a les
23:51
Més d’una desena de parades al bulevard comercial, locals per a entitats del barri i una sala d’arts escèniques. L’Ajuntament de Sabadell ja està dibuixant futur del Mercat de Campoamor, un projecte que es presentarà al veïnat a finals d’estiu d’aquest mateix any. Segons ha avançat la regidora d’Urbanisme, Mar Molina, s’està dissenyant un projecte que incorpora “totes les demandes que es va plantejar a la Taula d’Entitats del Mercat”.
L’Ajuntament tampoc no renuncia als pisos de lloguer social per als joves de la ciutat, que s’edificarien davant del CAP, però fora de l’actual mercat. Així i tot, les màquines no tiraran a terra l’equipament municipal fins al proper mandat. Fins que això no passi, els paradistes que tot just estan obrint els seus comerços podran continuar al Mercat de Campoamor. Però abans que s’edifiqui el nou equipament, d’aquí a uns quatre anys, hauran d’abandonar les parades, que sortiran a concurs públic per poder-les licitar.
[caption id="attachment_185773" align="aligncenter" width="700"]
Interior del Mercat de Campoamor / SOFIA ACUÑA[/caption]
“Actualment els paradistes tenen una llicència provisional, a diferència d’altres mercats municipals”, destaca Molina.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Interior del Mercat de Campoamor / SOFIA ACUÑA[/caption]
“Actualment els paradistes tenen una llicència provisional, a diferència d’altres mercats municipals”, destaca Molina.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La festa de la Creu de Barberà, marcada pel mundial: "Avancem la botifarrada perquè la gent pugui veure el futbol"
-
Sabadell
FOTOS | Crema una zona de vegetació al costat de la Bassa de Sant Oleguer
-
Sabadell
La festa de Can Deu aposta pel talent de barri: cultura i art de quilòmetre zero
-
Sabadell
Trepitjar el terreny per analitzar-hi les mancances: una tarda amb Cuca Santos (PP) a Torre-romeu
-
Sabadell
Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong
-
Sabadell
FOTOS | Cremen matolls i vegetació a Can Roqueta