ARA A PORTADA
Un home de 80 anys begut atropella un ciclista i fuig
- Santa Salut canta en el nou disc d’Oques Grasses
Publicat el
31 de maig de 2021 a
les 14:50
A la carretera de Caldes, aquest diumenge es va produir un accident de trànsit per la col·lisió entre un turisme i una bicicleta, cap a les 12 h. El conductor del turisme, de 80 anys, va col·lidir amb la bicicleta i va marxar del lloc.
Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents van localitzar i identificar el conductor. A continuació, li van fer la primera prova d’alcoholèmia, donant positiu amb un resultat de 0,56 mg/l (la taxa màxima genèrica permesa és de 0,25 mg/l). L'home es va negar a la realització de les següents proves.
Per tot plegat, es van instruir diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat vial, per negar-se a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia i per conduir sota la influència de begudes alcohòliques).
El conductor de la bicicleta, de 55 anys, va resultar ferit lleu. Tanmateix, va haver de ser traslladat a l’Hospital Parc Taulí per la seva valoració. Hi van intervenir una unitat del Servei d'Emergències Mèdiques i dues unitats de Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament