ARA A PORTADA
-
-
Els ocupes dels pisos de la Caserna de la Guàrdia Civil de Sabadell: "Volem pagar un lloguer, només demanem un sostre" Marta Ordóñez
-
-
“Venia gent que pagava 400 euros per empadronar-se. Aquí no protegirem les màfies” Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell cedeix a la Generalitat un terreny de més de 6.000 metres quadrats per a construir el nou parc de Bombers Marta Ordóñez
S'enviaran més de 50.000 xeringues a Cuba per la vacunació contra la Covid-19
- Passat i present industrial es troben a Gràcia a la nova seu de Suministradora del Vallés
Publicat el 12 de juny de 2021 a les 14:56
Actualitzat el 13 de juny de 2021 a les 10:13
El Casal Cubà de Sabadell ha presentat aquest matí el balanç final de la campanya de xeringues per Cuba organitzada per l'ONG Sodepaz, en la qual han participat més de 22 entitats sabadellenques. S'ha aconseguit recaptar un total de 4.400 euros, que es tradueixen en 53.280 xeringues que serviran per immunitzar contra la Covid-19 a 17.760 persones. Cal explicar que la iniciativa es va dur a terme, perquè Cuba no disposa de xeringues per culpa del bloqueig per part dels Estats Units, tot i que el país sud-americà compta amb cinc vacunes pròpies contra el virus.
Tere Ibáñez, secretària del Casal Cubà, ha agraït la participació de la ciutadania sabadellenca i ha explicat que a partir de dimarts, dia 15 de juny, el Casal Cubà enviarà les xeringues a Sodepaz perquè puguin ser traslladades directament a Cuba.
Dit això, a l'Estat espanyol, Sodepaz, a través de la campanya Els bloquejos maten, la teva solidaritat dona vida, ha recaptat 2 milions de xeringues. La previsió inicial era d'un milió d'unitats d'aquest material mèdic. A Europa, països com Alemanya, Luxemburg, França i Suïssa també s'han adherit a la campanya.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"
-
Sabadell
Acord per blindar el català a l'escola
-
Sabadell
Llum verda a millorar la inclusió educativa en menjadors i extraescolars de Sabadell
-
Sabadell
La iniciativa d'Eutime que pretén reduir la bretxa digital: "Els séniors no es poden quedar enrere"
-
Sabadell
TUS circularà amb 20 nous autobusos híbrids i elèctrics