ARA A PORTADA
- Aliança publicoprivada per fer avançar l’economia
Publicat el
16 de juny de 2021 a
les 14:28
Actualitzat el
16 de juny de 2021 a les
21:36
L'exalcade de Sabadell i diputat, Juli Fernàndez, ja s'ha estrenat en aquesta legislatura com a portaveu d'ERC a la comissió parlamentària de Salut. Per altra banda, el PSC ha anunciat que Pol Gibert serà el portaveu socialista de la comissió parlamentària d’Empresa i Treball, una àrea que afronta el repte de recuperar l'ocupació després de la sotragada econòmica que ha provocat la Covid.
Precisament, Juli Fernàndez ha defensat aquest dimecres la proposta de crear una comissió d'estudi sobre la salut mental i les addiccions. La proposta de resolució, impulsada i aprovada per tots els grups de la cambra excepte Vox, estableix que l'objectiu de la comissió sigui garantir un model públic i integrat d'atenció a la salut mental i les addicions, amb un "marcat caràcter preventiu, d'assistència, rehabilitació, benestar, enfocament comunitari i proximitat".
L'exalcalde ha expressat que "aquesta ha de ser i serà la legislatura de la salut mental", i ha manifestat que els col·lectius de persones joves i les més grans han viscut "de manera molt dura" la pandèmia, amb una "solitud no volguda" i amb un biaix de gènere i de classe "claríssim".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cuca Santos, nova secretària de Discapacitat i Salut Mental del PP català
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
"No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat?