ARA A PORTADA
-
Sabadell Sense excursions ni colònies a 44 escoles i instituts de Sabadell: "Sap greu, però és una mesura de pressió" Jan Cañadell Puigmartí
-
Cultura i oci Fèlix Colomer: "Jordi Pujol era un enamorat de Badia, encara que ningú el votés" Guillem Plans Roca
-
Sabadell Porten als tribunals els nous usos del riu Ripoll: "El planejament té molts dèficits i problemàtiques" Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell La jutgessa del cas Helena Jubany decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Santi Laiglesia Redacció
-
Esports El CE Sabadell, per terra, mar i aire amb un únic objectiu: sumar els tres punts a Ceuta Marc Segarra Rodríguez
- La Fiscalia exigeix el compliment de les penes de presó de Manuel Bustos
Publicat el
22 de juliol de 2021 a
les 08:58
Actualitzat el
22 de juliol de 2021 a les
16:50
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home a Sabadell per haver matat la seva parella. L'home es va presentar aquest dimecres cap a les 23.30 h a la comissaria de Sabadell i va assegurar que havia matat la seva parella. Els agents es van adreçar al domicili, juntament amb un metge forense, i van trobar el cos i van certificar-ne la mort, segons han explicat els Mossos d'Esquadra. El cos presentava signes de violència.
L'home, que té 62 anys i és de nacionalitat espanyola, s'hauria negat a tornar al domicili –ubicat a la Rambla– i hauria ficat el cos en un bagul, segons RNE. Els Mossos han obert una investigació per esclarir els fets, tot i que tot sembla indicar que la dona portava dos dies morta. Així mateix, segons informa el TSJC, el jutjat d’instrucció 5 de Sabadell s’ha fet càrrec del cas. No consten antecedents de violència entre la dona assassinada i el presumpte autor del crim, que es va cometre en un dels tercers del número 48 de la Rambla de Sabadell el passat dilluns. L'autor confés de l'assassinat, però, tenia denuncies prèvies per agressions d'una antiga relació sentimental, segons fonts properes a la investigació.
Diversos testimonis han explicat a l'ACN que una familiar de la víctima va donar un primer avís pels volts de les 17 h perquè feia dos dies que no podia contactar amb la dona. Arran d’aquell avís, els Bombers van accedir al domicili pel balcó, però com que no van trobar res, van marxar. No va ser fins que l'home va confessar, ja a la nit, que no es va trobar el cos de la víctima, amagat en un bagul.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Hanna Lemma: "Assegurem que les dones no caiguin en l'oblit"
-
Sabadell
Els Ballesteros porten la cultura sabadellenca a Còrdova
-
Sabadell
La fiscalia de l’Audiència Nacional demana aplicar l’amnistia als CDR investigats en l'operació Judes
-
Sabadell
El bar d’El Velòdrom de Cal Balsach torna a obrir després d’anys tancat
-
Sabadell
Comunistes de Catalunya se suma a la Crida per Sabadell de cara a les municipals del 2027
-
Sabadell
Els museus de Sabadell se sumen a les Jornades Europees de Patrimoni