ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
El pregó des de baix: El públic viu emocionat els discursos dels pregoners

- L'Ajuntament destina 2,5 milions d'euros per acabar el parc de les Aigües l'any vinent
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 12:25
Hi havia moltes mirades posades en el pregó d’enguany. L’any passat no es va poder dur a terme per la cancel·lació de la Festa Major i, és per això, que hi havia molta il·lusió entorn al discurs que inaugura la festa gran entre els sabadellencs. Les prop de 300 persones afortunades que van poder assistir-hi ahir van gaudir d’un pregó emotiu i molt sentimental.
Josep Lluís Mur, veí de Sabadell i un dels assistents al pregó, li va agradar molt el discurs dels cinc protagonistes. “Ha estat un pregó diferent, però molt emotiu”, va dir, visiblement emocionat. De fet, com ell, tots els assistents van aplaudir efusivament al finalitzar el discurs de cada ponent. El moment culminant, això sí, va ser quan Aniol Riba va cantar el tema musical que va compondre quan el seu pare, l’Eduard, estava a l’UCI.
Fins i tot, alguns dels assistents van entonar la lletra de la cançó juntament amb l’Aniol. Dit això, l’anècdota de la jornada va ser la pancarta que va desplegar Gabriel Fernàndez, portaveu d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament, al balcó de l’edifici consistorial amb el lema Autoderminació. Amnistia.
https://www.diaridesabadell.com/2021/09/03/el-portaveu-derc-desplega-una-pancarta-demanant-lamnistia-durant-el-prego/
https://www.diaridesabadell.com/2021/09/03/prego-festa-major-sabadell-2021/
Notícies recomenades
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell L’avinguda de Barberà viu un moment dolç de construcció
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa