ARA A PORTADA
Salut tanca els punts de vacunació de Sabadell
A partir d'ara es farà una cerca proactiva per vacunar els col·lectius que no han rebut cap dosi

- Salut tanca els punts de vacunació de Sabadell

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 13:08
Actualitzat el 25 de setembre de 2021 a les 10:50
Canvi d'etapa. El Departament de Salut tancarà la setmana vinent els dos punts de vacunació que encara funcionen a Sabadell per passar a una altra fase en què les vacunes s'administraran d'una forma més proactiva, anant a buscar la població pendent de vacunar. A part, també tanquen els punts de vacunació de tota la regió Metropolitana Nord, on s'inscriu el municipi.
El casal cívic Arraona-Merinals tancarà quan s'acabin d'administrar les segones dosis ja previstes, dijous 30 de setembre. I el casal cívic Rogelio Soto de Campoamor cessarà l'activitat un parell de dies més tard, dissabte 2 d'octubre, quan també acabi les dosis programades. Un cop tancats, aquests espais recuperaran el servei habitual.
La campanya de vacunació continuarà en diferents punts, com els CAP, els hospitals i els dispositius mòbils. El Taulí, per exemple, està vacunant cada dimecres fins al 6 d'octubre majors de 40 anys amb Janssen. També a les universitats es vacuna, com el punt de vacunació sense cita prèvia de la UAB a Bellaterra.
Vuit de cada deu, vacunats
A Sabadell més del 80% de la població major de 12 anys, vuit de cada deu veïns, estan vacunats amb la pauta completa contra la Covid-19. Concretament, el 82,7% han rebut les dues dosis o la vacuna de Janssen, mentre que el 85,6% tenen una dosi.
Això es tradueix en què 166.526 sabadellencs estan vacunats amb la primera dosi i 142.924 amb la segona.
A part d'aquests punts de vacunació, Salut també va obrir durant un mes i mig el punt de vacunació massiva a la Pista Coberta d'Atletisme, on podia anar gent de tot Catalunya i va administrar unes 170.000 dosis.
Notícies recomenades
-
Sabadell Retards que poden superar els 45 minuts a l'R4 per les obres a la línia
-
Sabadell El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu"
-
Sabadell Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!"
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"