ARA A PORTADA
Justícia decidirà on van els nous jutjats de Sabadell abans que acabi l'any
- Hidalgo: "Hem de mantenir la concentració i intensitat de Cornellà"
Publicat el
12 de novembre de 2021 a
les 12:44
Actualitzat el
12 de novembre de 2021 a les
14:27
La consellera de Justícia, Lourdes Ciuró, ha explicat aquest dijous al Parlament que abans de finals d'any es decidirà on s'ubiquen els jutjats de Sabadell, actualment a l'Eix Macià. És una de les principals novetats dels pressupostos del departament per a l'any 2022, tal com ha analitzat el D.S.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/11/pressupost-generalitat-sabadell-2022/
L'actual emplaçament dels Jutjats de Sabadell s'ha quedat petit i s'està estudiant si es fa un nou edifici o s'amplien espais a l'edifici actual. Tot es decidirà abans de final d'any, segons la consellera sabadellenca.
L'edifici dels jutjats de Sabadell ha hagut de tancar en períodes estivals de molta calor. Des de febrer de 2020, la Fiscalia demana el trasllat de l’activitat a un nou edifici davant la falta de condicions i d’espai en l’actual seu judicial.
Ciuró ha lamentat que l'aportació de l'Estat és insuficient, perquè els edificis es paguen seguint uns criteris fixats fa 25 anys. Ha posat d'exemple que, entre el 2019 i el 2020, l'Estat ha pagat 5,2 milions per deu jutjats nous, que han costat en realitat 6,4 milions.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu