ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
El Centre Parroquial Sant Vicenç, guardonat amb el premi Antoni Carné
- Cinc detinguts per cultivar més de 1.500 plantes de marihuana a la comarca
Publicat el 26 de novembre de 2021 a les 11:45
Actualitzat el 26 de novembre de 2021 a les 16:16
El Centre Parroquial Sant Vicenç i la Lira de Sant Andreu han estat les guanyadores ex aequo del Premi Antoni Carné a l'Entitat que atorga l'Associacionisme Cultural Català (ENS). En l'edició d'aquest any també han estat distingits Salvador Palomar i Abadia, el programa Coblejant, la Colla de Geganters de Vilassar de Dalt i un projecte de la Federació Catalana de Societats Musicals i l'Associació Musical Vila de Falset. L'acte de lliurament ha comptat amb la presència d'Antoni Herrera, subdirector general de Cultura Popular i Associacionisme Cultural, i nombrosos representats federatius. La presidenta de l'ENS, Rosa Maria Provencio, ha demanat que "s'acabi l'infrafinançament que sofreixen els col·lectius de cultura popular".
Pel que fa als dos guardonats principals, primera vegada en la trajectòria dels premis que es reconeix la tasca de dues entitats alhora, el jurat n'ha reconegut la trajectòria històrica, la capacitat per bastir projectes transversals que abracen diferents manifestacions culturals, l'oferta formativa que ofereixen a les noves generacions i també l'aposta per difondre les seves activitats a través dels nous formats comunicatius.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"