Doncs per algun motiu acaba d'aterrar a l'heliport de l'hospital Parc Taulí de Sabadell!! Deu ser la visita més estranya que ha rebut aquesta instal·lació! #transitaeri #transitaeriCatalunya https://t.co/jVSTnFsVzj pic.twitter.com/zT02CxwtbT
— Trànsit Aeri de Catalunya (@FlightradarCAT) November 25, 2021
ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Aterra al Taulí l'helicòpter d'un dels homes més rics de Rússia
- La salut mental no entén de 'likes': els perills de l'exposició pública constant
Publicat el 26 de novembre de 2021 a les 17:59
Actualitzat el 26 de novembre de 2021 a les 18:13
L'helicòpter que forma part del seguici del mega-iot Nord del rus Alexei Mordashov, la quarta persona més rica de Rússia i top-50 de la llista Forbes, va aterrar ahir al migdia a l'heliport del Parc Taulí. Concretament, entre les 13:01 i les 13.19 hores, poc menys de vint minuts, per després continuar la seva ruta en direcció cap a València. El temps just perquè flight radar i un usuari de twitter es fessin ressò d'aquesta operació del tot sorprenent.
Des del febrer del 2017 l'heliport del Parc Taulí és la base aèria de la demarcació de Barcelona del SEM i d'on opera l'únic helicòpter preparat per fer vol nocturn. Des del SEM no han pogut donar detalls d'aquesta operació, que avui en dia encara continua sent un misteri.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions