ARA A PORTADA
-
El Banc Sabadell tanca la venda de TSB per 3.300 milions i pagarà un dividend extraordinari Redacció
-
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El nou 'skate park' estarà a punt la primavera de l'any que ve
- Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 16:36
Actualitzat el
29 de novembre de 2021 a les
17:28
La renovació de l'skate park de Sabadell ja ha superat l'últim tràmit administratiu i està tot a punt perquè comencin les obres. El Govern ha adjudicat els treballs aquest dilluns i es preveu que comencin el mes de març, amb la previsió que durin dos mesos i, per tant, estiguin enllestides el maig. A l'obra s'hi destinaran 157.000 euros.
El projecte preveu aplicar una capa de formigó sobre l'actual, on es canviaran els mòduls de formigó prefabricat per d'altres nous que es faran allà mateix, de manera que es vol guanyar resistència i durabilitat en el temps. També es col·locaran baranes noves, tant per la practica esportiva com protectora.
L'skate park es troba en una situació provisional des que el passat mes de març l'Ajuntament va retirar el mòdul central per garantir la seguretat dels usuaris. El parc es va construir fa més de 15 anys i està visiblement deteriorat pel seu ús. Mentre durin les obres no es podrà fer servir.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Repararan tres passeres del riu Ripoll a Sabadell
-
Sabadell
Rodalies tornarà a ser de pagament a partir del dissabte 9 de maig
-
Sabadell
FOTOS | La Fundació Bosch i Cardellach celebra 25 anys del Premi Montserrat Miró
-
Sabadell
FOTOS | Quines restes arqueològiques s'han trobat a la plaça de Fidela Renom?
-
Sabadell
Incertesa pel final de la pròrroga dels lloguers
-
Sabadell
Bogeria per l’obertura d’una cadena de menjar ràpid viral a l’Eix Macià