https://www.diaridesabadell.com/2021/11/21/apunyalament-discoteca-waka-sabadell/Ver esta publicación en Instagram
ARA A PORTADA
- Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
Publicat el
30 de novembre de 2021 a
les 09:34
Actualitzat el
30 de novembre de 2021 a les
12:45
Un jove, amb la cara visiblement magolada, denuncia a través de xarxes socials un nou cas d'excés de violència per part dels treballadors de la discoteca Waka, situada a Sant Quirze del Vallès. El noi assegura que va rebre una brutal pallissa en mans d'almenys cinc membres del cos de seguretat de l'establiment d'oci nocturn. "Estava a la fila per entrar amb els meus amics quan un treballador em va empentar i entre quatre més em van tirar a terra. Em van lligar les mans i els peus amb brides. Després, em van trepitjar el cap, em van apallissar i em van trencar la mà", assegura.
De fet, el jove afirma que té vídeos que corroboren els fets i que els mostrarà als Mossos d'Esquadra un cop hagi fet la denúncia de la presumpta agressió. Segons el noi, els empleats de seguretat de Waka van trencar alguns mòbils dels qui estaven gravant per evitar que els vídeos sortissin a la llum. "Quan vaig arribar a l'ambulància, em van dir que cada setmana els arriba gent que ha estat agredida pels membres de seguretat de la discoteca", lamenta.
El passat 20 de novembre, un noi de disset anys va ser presumptament apunyalat a l'exterior de Waka. Dit això, els Mossos segueix investigant el succés. De moment, no hi ha cap detingut i la investigació segueix en curs.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cuca Santos, nova secretària de Discapacitat i Salut Mental del PP català
-
Sabadell
FOTOS | Ensurt per un incendi a prop de Can Jonqueres de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
"No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat?