ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell no troba el camí del gol i s'ha de conformar amb un punt davant de l'Andorra Marc Segarra Rodríguez
-
Cerdanyola del Vallès Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina? Marc Béjar Permanyer
-
Cerdanyola del Vallès Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina" Marc Béjar Permanyer
-
-
Sabadell "Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges Redacció
Sabadell Lliure de Corrupció demana a l'Ajuntament que "aparti" els funcionaris involucrats en el cas Mercuri
Sabadell
- Sabadell Lliure de Corrupció demana a l'Ajuntament que "aparti" els funcionaris involucrats en el cas Mercuri
Publicat el
28 de desembre de 2021 a
les 09:20
Actualitzat el
28 de desembre de 2021 a les
16:15
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció (SBDLC) ha demanat a l'Ajuntament de Sabadell que aparti del seu lloc de treball els funcionaris investigats i condemnats en diverses peces cas Mercuri.
D'una banda, el col·lectiu que lidera l'acusació popular recorda que l'excap de la Policia Municipal ha estat condemnat en ferm a 8 anys d'inhabilitació, considerat autor de delictes de tràfic d'influències i prevaricació administrativa. La plataforma insta l'alcaldessa, Marta Farrés, a apartar-lo de la funció pública. Alhora, li demana que aparti cautelarment i que obri un expedient intern als tres funcionaris investigats a la peça 28, relacionada amb la gestió de Smatsa. SBDLC retreu a Farrés la seva passivitat.
La plataforma recorda que aquests tres treballadors estan investigats per haver comès, presumptament, delictes de prevaricació, tràfic d’influències, infidelitat en la custòdia de documents, revelació de secrets, suborn, falsedat documental, blanqueig de capitals i frau electoral durant el procés per adjudicar el contracte del Servei de Neteja i Recollida i Tractament de Residus de Sabadell a favor de Smatsa.
SBDLC considera que és "anòmal" que aquestes tres persones continuïn als seus llocs de treball municipals. La plataforma ha fet arribar les seves peticions a Farrés a través d'una carta.
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/18/manuel-bustos-sabadell-alcalde-preso/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"
-
Sabadell
Del soterrament del tren a la Gran Via
-
Sabadell
The Cheesecake Cup arriba a Sabadell amb sis dies dedicats al pastís de formatge
-
Sabadell
El Govern de la Generalitat aixeca les restriccions de mobilitat per la pluja al Vallès Occidental
-
Sabadell
El temporal deixa 172 litres per metre quadrat a Sabadell i desenes d’incidències
-
Sabadell
Sense trens a FGC i Rodalies per la pluja intensa: "Ara no puc tornar a casa"