ARA A PORTADA
El toc de queda finalitza el 20 de gener, si es confirma una millora de la pandèmia
La mesura haurà estat en vigor durant quatre setmanes, des del 24 de desembre
- Sabadell demana més personal administratiu a la comissaria de la Policia Nacional
Publicat el
11 de gener de 2022 a
les 13:36
Actualitzat el
11 de gener de 2022 a les
13:42
El Govern no preveu prorrogar el toc de queda més enllà del 21 de gener, si es confirma una millora de la pandèmia. La portaveu de l'executiu català, Patrícia Plaja, ha explicat que les xifres de contagis continuen sent "desorbitades", especialment per la incidència de la variant òmicron, però ha apuntat que s'observa una desacceleració i indicis d'una futura millora. La mesura es va implementar el 24 de desembre.
Per això, si aquests indicis es confirmen, el Govern no plantejarà prorrogar el confinament nocturn vigent actualment d'1 h a 6 h. Plaja ha afegit, però, que no es pot plantejar una flexibilització generalitzada de les restriccions i ha defensat que es començarà per aquesta mesura, ja que és la més invasiva.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Salven la vida a un motorista accidentat en un dels accessos a Sabadell
-
Sabadell
Vivac, escalivada i una muntanya màgica: com Jaume Monmany va portar la Flama del Canigó a Sabadell
-
Sabadell
"No hi ha hagut cap incident seriós": un centenar d'avisos als Bombers per Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Cau un cotxe amb quatre ocupants a les vies del tren al costat de l'Aeroport de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La revetlla de Sant Joan a Sabadell, en imatges
-
Sabadell
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa