ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
- Quatre de cada deu sabadellencs ja ha rebut la tercera dosi de la vacuna contra la Covid
Publicat el
23 de gener de 2022 a
les 22:37
La policia local de Sabadell ha detingut a dues persones al carrer Joaquím Blume (últim pont de la Gran Vía direcció Barcelona) després d'aturar una furgoneta de forma preventiva.
L'operació ha començat quan els agents han comprovat que un dels ocupants del vehicle tenia una ordre de detenció. En aquell moment, un altre dels ocupants ha començat a confrontar amb els agents i ha sigut detingut per desobediència als agents de l'autoritat. Malgrat una forta presència dels cossos de seguretat, un tercer ocupant ha intentat fugir a peu. Posteriorment ha donat positiu en el control d'alcholemi i ha sigut sancionat per la via administrativa. No ha acabat detingut.
Fonts directes de la policia justifiquen la forta presència d'agents per l'elevat nombre de persones que ocupaven el vehicle. A hores d'ara, es desconeix el motius de l'aturada preventiva i de l'ordre de detenció del primer detingut.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?