ARA A PORTADA
-
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant Jan Cañadell Puigmartí
-
Interior rectifica: la prova pilot amb Mossos en centres educatius segueix en marxa, també a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Premis als millors Treballs de Recerca de Sabadell: aquests han estat els guardonats Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents” Marta Ordóñez
-
Entitats i partits independentistes reclamen que Sabadell compleixi el reglament sobre l'ús del català
- Sabadell subvenciona la formació de 60 joves en restauració i community manager
Publicat el
28 de gener de 2022 a
les 17:52
ERC, Junts per Sabadell i la Crida han arribat a un acord per presentar una moció conjunta al ple municipal del mes de febrer. Els tres grups municipals, amb el suport de cinc entitats independentistes, reclamen "reactivar el compromís" de l'Ajuntament amb la "correcta aplicació" del Reglament d'Ús de la Llengua Catalana, que va ser aprovat l'any 2020.
La moció pretén "esmenar" alguns dels incompliments del reglament lingüístic en espais públics com el servei de megafonia de la bassa de Sant Oleguer, el control d'accés a la biblioteca Vapor Badia o a les classes particulars impartides a les piscines municipals Joan Serra.
Així mateix, la membre de l'entitat Llengua i República, Àngels Folch, ha assenyalat que hi ha "un intent" de substituir el català per una altra llengua que "és forana". "Quan es fan polítiques actives les coses es reverteixen, si no no hi hauria canvi", ha avisat el membre de Plataforma per la Llengua, Sever Salvador.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La plataforma Sabadell Lliure de Corrupció s'oposa a suspendre la pena de presó de Manuel Bustos
-
Sabadell
Dra. Nélida Grande: "La medicina estètica actual busca naturalitat i regeneració"
-
Sabadell
FOTOS | A fer el pessebre se n’aprèn... a la primavera!
-
Sabadell
Congelada la prova pilot dels Mossos als centres educatius que havia d'arribar a Sabadell
-
Sabadell
Oleguer Presas, un cas únic en el món del futbol
-
Sabadell
La reforma de l'Artèxtil pel grau d'Infermeria s'enfila als 12 milions d'euros