ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell reprova el regidor de Vox que va fer veure que disparava un tret al ple Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell El terreny de la futura ciutat esportiva del CE Sabadell, inundat pel temporal Albert Acín Serra
-
-
Sabadell "És un aparcament de motos": Veïns de la Creu de Barberà reclamen recuperar la plaça més antiga del barri Marta Ordóñez
-
Sabadell Sense tren, sense informació i sense alternatives: un any caòtic a la xarxa de Rodalies Jan Cañadell Puigmartí
Junts demana guanyar nous espais publicitaris per no embrutar les façanes
Sabadell
Reclamen a l'Ajuntament que habiliti nous panells publicitaris físics i online per anunciar activitats públiques i privades
- El Club Natació de vòlei vol segellar la permanència virtual
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 12:52
Junts per Sabadell reclama netejar les façanes i fanals de cartells publicitaris. El grup municipal presentarà aquesta demanda en forma de moció al ple municipal de març i reclamarà a l'Ajuntament que habiliti nous espais publicitaris – físics i digitals– per evitar embrutar els edificis amb publicitat. "Si volem impulsar el turisme a Sabadell i mostrar el nostre actiu, s'ha de cuidar l'espai públic", ha apuntat el portaveu municipal de Junts, Lluís Matas.
Al text de la moció, el grup municipal exigeix que es faci complir la normativa, que dicta que la col·locació de cartells ha de disposar d'autorització prèvia. "Sabadell ha de regular on es poden publicitar les entitats i els anunciants han de demanar permís per fer-ho", demana el portaveu juntaire.
Al carrer de Gràcia, aquesta realitat es pot copsar en un cop d'ull. A les portes d'una antiga oficina bancària, ja abandonada, proliferen aquests anuncis, alguns d'ells, ja caducats. "Si més no, s'haurien de retirar un cop ja hagi complert la seva funció", afegeix Matas.
L'ordenança municipal de Civisme i Convivència, que s'ha de dur a aprovació final, ja preveu regular aquests i estudia incorporar multes. De fet, es podria sancionar amb fins 1.500 euros les persones que enganxin aquests elements i malmetin l'espai públic o la senyalització.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Ensurt per un cable que treia guspires al Centre
-
Sabadell
El 'nou' ESDI ja té disseny: serà més sostenible i obert a la ciutadania
-
Sabadell
Sabadell apujarà un 2,5% els impostos municipals el 2027 entre crítiques de l'oposició
-
Sabadell
Comença la campanya de vacunació contra la grip i la covid: “No hem d’esperar al pic de contagis”
-
Sabadell
Les pluges provoquen el despreniment d'una xemeneia a Merinals: "Se'ns ha inundat el pis!"
-
Sabadell
La Crida denuncia la "mala gestió" del govern de Sabadell davant els darrers aiguats