ARA A PORTADA
L’Ajuntament destina 5.000 euros a ajudar Ucraïna
- El Sabadell examina la seva gran ratxa al camp del líder Vila-real B
Publicat el 04 de març de 2022 a les 17:17
Actualitzat el 04 de març de 2022 a les 17:26
L’Ajuntament tramitarà una subvenció d’emergència de 5.000 euros destinada a l’ajuda a Ucraïna. Paral·lelament, davant l’ofensiva militar de Rússia, l’Ajuntament de Sabadell ha organitzat un circuit per centralitzar i organitzar l’ajuda humanitària a la població ucraïnesa, en la línia que estableixen la majoria d’organitzacions.
De fet, fonts municipals sostenen que la forma més efectiva de canalitzar l’ajuda és fent aportacions econòmiques a les entitats que ja treballen sobre el terreny. Les sol·licituds d’informació, consultes o preguntes es poden enviar al correu electrònic 010@ajsabadell.cat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"